Schopní gals or guys wanted

• Horrigan1
      Horrigan1
      Bronz
      Registrace: 14.06.2014 Příspěvky: 349
      Zdravím komunitu,

pro svůj nový projekt, resp. podnikatelský závěr sháním dobrovolníky (placené, samozřejmě, dle dohody), kteří by mi pomohli v oborech, které já sám neudělám nikdy tak, aby to mělo hlavu a patu a lepší odds aby to mohlo vůbec fungovat z takovéhoto "podnikatelského" hlediska.

Slušelo by se, abych se trochu představil, respektive abyste věděli, co jsem zač i nepokerově (v "povinném" představení jsem se zabýval tématy spíše pokerového rázu).

Tedy - ve své podstatě jsem hlavně programátor, a to převážně máloúčelových programů a skriptů, které operovaly na kapitálových trzích typu forex, různá CFD (kontrakty na komodity obchodované spotově, "forexově"), futures na komodity (komodity v "normálním" režimu obchodování), různé akcie, opce, apod. Existovala relativně malá společnost (asi 20 lidí), možná ještě existuje, nevím, která dokázala velmi dobře a jednoduše (možná si to představuju jak hurjvaz válku, o mnoha věcech jsem neměl šajnu jak to že se povedly) prorazit na trhu, a to jak českém, tak i zahraničním.

Tuto společnost jsem sám spoluvlastnil (33%), ovšem po mém (nedobrovolně dobrovolném, vysvětlím později) odchodu a odtažení několika klientů, kteří trvali že jejich projekty budu dělat já se společnosti přestalo dařit.

Nyní je záměrem založit novou společnost (nebo může zůstat prosté FO-P, pokud to bude možné a nebude to dělat problém) a tuto rozjet v podobném duchu a možná ještě lépe než předešlou. Možný problém je, že jsem zůstal jakoby sám, kdo je schopný vykonávat "výrobu", což tolik na začátek nevadí, jistě se tento nedostatek dá odstranit :)

No, a co a koho vlastně potřebuju:

Na jednorázovou, resp. prozatím krátkodobou spolupráci: