BLOG: 90polly90 Challenge: z $10 na $10.000!

• 90polly90
      90polly90
      Bronz
      Registrace: 31.01.2011 Příspěvky: 179
      Ahoj,

zdravím československou komunitu Pokerstrategy. Už delší dobu jsem neoficiálně účastníkem Cornie Challenge. Neoficiálně proto, protože jsem tady nechtěl zakládat blog s tím, že za pár dní bustnu a vyzvu nedokončím. Začal jsem totiž 11.7.2014 s pouhými $10. Ne snad proto, že bych byl tak sebevědomý, ale jednoduše proto, že jsem více do pokeru investovat nechtěl. Teď už jsem cca na $288 dolarech a myslím, že se začínám ubírat správným směrem, takže už se nebojím nějaké mega ostudy =) .

Moje představení na fóru najdete zde, ale pokud jste jenom ze třetiny líní jako já, tak si to nerozkliknete a proto to tady shrnu:
      je mi 24, jsem z Ostravy, studuju poslední ročník ekonomky a před začátkem této výzvy byly mé vědomosti, stejně jako zkušenosti, s pokrem téměř nulové.

Tady měl přijít dosavadní vývoj mé pokerové "kariéry", ale bylo to nečekaně dlouhé, takže to najdete v dalším příspěvku.

Každopádně úspěšně jsem prošel přes NL2 a momentálně hraju NL4, NL5 a NL5 Zoom a můj BR je $288. Na založení blogu jsem si vybral docela špatnou dobu. Vlastně nejhorší, protože následující měsíc na poker nebudu mít moc čas. Začíná mi teď nejdrsnější zkouškové, co jsem kdy měl. Už jsem říkal, že jsem v posledním roku studia. Když k tomu přičtu pár předmětů, které si tahám ze čtvrťáku (z části kvůli tohu, že jsem celý čtvrťák studoval v zahraničí), tak z toho máme krásných 60 kreditů, které musím získat jenom tento semestr! Obvykle je na to celý rok. Ale někdy s tím blogem začít musím :D .
      Teď v prosinci budu mít jen výjimečně volnou chvilku a proto budu hrát NL5 Zoom a na regular speed stoly na chvíli zanevřu. Navíc mi teď vypršela trial doba HEM2 a na těch pár hodin v prosinci si to kupovat nechci, takže prosinec pojedu bez HUDu. Po Novém roce by se to pak mělo rozjet :f_cool: .