Knoofl CG Blog - Run for the diamonds

• Knoofl
      Knoofl
      Bronz
      Registrace: 19.04.2012 Příspěvky: 110
      Zdravim,

Když jsem se nepředstavil v tom speciálním vláknu, které tady máte pro nováčky, napíšu o sobě pár řádků alespoň sem do blogu.
      Jmenuji se Jirka, je mi 20 let, studuji ekonomii na vysoké škole, pracuji jako burzovní trader pro soukromou společnost a jsem z Prahy. Na poker jsem narazil už někdy na základní škole, když jsme o přestávkách hráli o koruny. Tehdy jsem ještě netušil, kam mě zavede, kolik lidí díky němu poznám a co všechno zažiji. Jak dlouho seriozně hraji, si netroufám tvrdit, ale poprvé jsem to zapl asi před 4 roky. Vždy jsem to hrál víceméně pro zábavu, i když pokusy se do toho pořádně opřít byly - neúspešné. A to je důvod proč jsem jsem tady, kdykoli jsem v životě cokoli dělal, vždy jsem do toho dal maximum a neodejdu od pokeru dokud to prostě necrushnu.

Nejde říct, že bych ty 4 roky nic nedělal. Vyzkoušel jsem si spoustu formátů, různých disciplín a nakonec jsem se našel v CG NLSH. Momentálně celkem stabilně uhraji nl10 a mám za sebou pár neúspěšných shotů na nl25. Zrovna v těchto dnech provádím kompletní rebuild a přesouvám se na jinou hernu, kde začnu s nl20. Aktivně spolupracuji s Jakubem Hovorkou, který si mě vzal pod svá křídla, za což mu moc děkuji i když vím, že v tuto chvíli do toho nedávám zdaleka tolik, kolik bych mohl a kdy jindy to změnit než na vánoce ?!

Vánoce jsou čas pravdy, čas činů. Čas, kdy si sahám na svědomí a stavím základy pro další rok. Byl bych moc rád, kdybych svojí cestu mohli sdílet s vámi a aktivně se zapojit do vaší komunity. Moc to zde neznám, když jsem na pokerstrategy zabloudil, obvykle jsem se věnoval sekci Videa. Fórum jsem skoro vůbec neprolezl. Vím, že zde máte spoustu výzev a akcí, do kterých je možnost se zapojit, o svátcích se dostanu k tomu, abych to tu prolezl víc.