Blog jako hlídací pes pro mou diciplínu

• johnyx5
      johnyx5
      Bronz
      Registrace: 04.07.2008 Příspěvky: 161
      Zdravím, budu velmi stručný, protože beztak nikoho nebaví číst sáhodlouhé texty :) Můj bankroll v poslední době dostal velké rány v podobě cashoutů a stupidní špatné hry na nl50. Rozhodl jsem se tedy začít jakoby od nuly s bankrollem +/- 100 dolarů a pokusit se o takovou menší challenge a sice dostat bankroll do konce února na 1000. Vím, cíl je to velmi smělý, nicméně je to pouze jakási motivace a půjde spíš o to dostat bankroll co nejblíže 1000 dolarů. Nicméně v plánu mám grindit opravdu hodně, takže to nemusí být úplně nereálné. Zároveň se chci zapojit do promo King of Micros a dlouhodobě do Cornieho challenge (jestli mi někdo může poradit co musím udělat pro to abych se mohl zapojit?). Všechno to dělám proto, abych znovunabyl sebevědomí a hlavně opravdu zlepšil svou hru, protože sice nejsem žádný začátečník, ale zároveň jsem poker vlastně nikdy pořádně neuměl. Zde následuje můj graf z nl 25 zoom so far tento rok, který ukazuje, že overall stojím za prd, ale na čem stavět snad je :)

Tento blog tedy bude sloužit pro mě jako hlídací pes jak je uvedeno v názvu, tzn. že sem budu každý den postovat svůj progres a plnění cílů, jako to dělá např. yegon a spol. v threadu winning poker is just a **** habit. A to hlavně proto abych se musel stydět sám před sebou protože neočekávám, že to bude číst moc lidí :D