BLOG: NiZoM28 z $50 -> $10000

• NiZoM28
      NiZoM28
      Bronz
      Registrace: 14.10.2012 Příspěvky: 166
      Zdravím,
      Jmenuji se Martin, aktuálně studuji první ročník na VUT FSI v Brně. Poker už pár let hraji, bohužel bez nějakých úspěchů. Moc důsledný v dodržování BRM jsem nebyl, takže to vždy skončilo v nějakém turnaji .. :f_biggrin: .

Tímto blogem bych se chtěl pokusit o nový start, který doufám bude úspěšný :) .
      Hlavně bych se chtěl zaměřit na moji psychiku a vůli vydržet nezapínat turnaje :f_biggrin:

Tento rok jsem se pokusil hrát NL5 Speed na WH, odehrál jsem něco přes 6k ruk (s -13bb/100). Bohužel to moc nevyšlo, ten soft se nedá, takže zbytek cashout. Aktuálně jsem vložil $50 na PS, kde pokusím můj vklad zhodnotit :f_cool: .

Z depozitu jsem dostal free tokens na spin a vytošil jsem $16 , takže aspoň pěkné přivítání do začátku.

Startovní info:
      Herna: Pokerstars NL2 ZOOM
      Bankroll: $66

Cíle:
      Dosáhnout cca 50/50 hraní a učení.
      Volume goal si zatím nedávám, za týden začíná škola, tak uvidíme jak to půjde.
  • 14 odpovědí
    • tomatostone
      tomatostone
      Bronz
      Registrace: 02.10.2014 Příspěvky: 364
      Ahoj,
      tak hodně štěstí a pevné nervy. :gl:
    • NiZoM28
      NiZoM28
      Bronz
      tomatostone původně napsal
      Ahoj,
      tak hodně štěstí a pevné nervy. :gl:
      Zatím se snažím :f_biggrin: , tobě taky :gl:
    • NiZoM28
      NiZoM28
      Bronz
      1. týden je za mnou :f_biggrin:

Pokerově to zatím ujde, sice jsem v mínusu, ale prostě mi to netočí ...
      Hraju 4 stoly NL2 FR ZOOM a je to super, nenudím se a docela to ubíhá. Je pravda že někdy přijde spot kdy nechám radši time out na ostatních a soustředím se jen na jeden stůl, ale stává se to jen občas.

Volume je bídné ... , i díky tomu že jsem přes víkend nehrál, ale už jsem na intru, takže můžu začít grindit (teda pokud nebudu pít :f_drink: ).

Stats:
      Bankroll : -9,51 --> $56,49
      Volume: 4358 hands