BLOG: NL5 SH reg.tables on Pokerstars

• Parazzit69
      Parazzit69
      Bronz
      Registrace: 23.10.2014 Příspěvky: 116
      Něco málo o mě
      Je mi 22 roků pocházím z malé dědiny u Brna pracuji jako slaboproudý technik v jedné menší firmě. S Pokrem jsem se seznámil už ani nevím jak nejspíše v televizi :f_biggrin: . A tak jsem začal hrát na netu jen nějaké freerolly o pokru jsem toho však moc nevěděl. Do toho jsme začaly v hospodě hrát sitka o 20 kč po delší době to uplně opadlo a nikdo to už nechtěl hrávat.. Mezitím jsem hodně pařil gamesky na internetu Lolko,Battlefieldy,Cod a podobně. Už to bude nějaký pátek co jsem si řekl že to nikam nevede a hry mě už nebaví a chtěl bych dělat něco smysluplného v čem by se mohl člověk furt zdokonalovat a možná časem i vydělat nějaké ty drobné :banana:
      A tak jsem začal hrát nejprve cashovku to jsem o tom zrovna moc nevěděl přečetl jsem si pár članku a hned jsem si myslel jak to budu drtit a stal se úplný opak :why: . Nedodržoval jsem bankroll hral jsem na tiltu dělal nesmyslný hero cally a podobně.. Myslím si že nejsem určitě jediný :D kdo měl takové začátky.
      Založením toho blogu bych chtěl docílit hlavně disciplíny a zdokonalování ve své hře ve které mám plno mezer a dělám stále spousty chyb. Zkoušel jsem i Dony + nějaké MTT na pokerstars jsem dokonce i v profitu v MTT prá babek ale radši volím cashovku kvůli času...
      Poker hraji hlavně kvůli tomu že mě neskutečné baví a nechci se smířit s tím že budu celý život muset chodit do práce za usmolených pár tisíc. Časem bych si rád i vydělal nějaký ten peníz (nechci nikam spěchat vím že to je běh na dlouhou trať a jen málo lidí má tu trpělivost a odhodlání k tomu aby se dostaly až na vrchol) Nicméně do konce roku chci hrát NL10 myslím si že to není až tak nereálný :thinking:
      Tady přikládám starší grafy z party pokru a pokerstars ty obrovské propady dolou nejsou nic jiného než NL25 a nedodržení bankrollu :truestory: