Time management

• kumarviky
      kumarviky
      Bronz
      Registrace: 19.01.2012 Příspěvky: 149
      Ahoj komunito,

však to znáte. Zdá se vám, že absolutně nestíháte, co jste si naplánovali, přitom máte času kupu.
      Studuji vysokou školu(kombinované studium) takže bych měl mít prostoru kvanta. Jde o to se svým volnem nakládat co nejužitečněji. Další problém je s přáteli. Jak se vypořádat s tím, když vás tahají na pivo? Je mi blbý je posílat do háje, na druhou stranu bych se rád věnoval sobě.
      Nějaké tipy? Rady? Cokoliv.
      P.S. Prokrastinace je mrcha :fouet:
  • 11 odpovědí
    • Artas252
      Artas252
      Bronz
      Registrace: 04.02.2012 Příspěvky: 470
      Ahoj, určitě bych ti doporučil se podívat sem, tam najdeš odpověd na svoje otázky. Vše to co píšeš vychazí z věcí co jsou dobře popsané autorem příručky.

Kompletní příručka pro motivaci v životě a pokeru
    • Fiskantes
      Fiskantes
      Bronz
      Registrace: 25.05.2011 Příspěvky: 7,778
      Mne v čase keď teraz píšem bakalárku, úlohy do školy, riešim peniaze pomohlo určiť si priority, napísať si zoznam top priorít ktoré aktuálne teraz musím vyriešiť a pracovať na nich. Keď viem že moja priortia je dokončiť bakalárku tak na pivo proste nepôjdem. Pôjdem až to bude done. Ak zase zistím že chýbajú vzťahy tak si to dám ako prioritu a budem častejšie chodiť von.

Time management má zmysel riešiť v prípade že už pracuješ na tom čo je tvojou prioritou a napriek tomu nestíhaš.
    • karisek
      karisek
      Moderátor
      Moderátor
      Registrace: 31.05.2012 Příspěvky: 3,146
      Fiskantes: Jsem teď v obdobné situaci. Priorita je bakalářka, druhá priorita peníze (tedy práce), a až pak poker a volnočasové aktivity. Ale stejně mi to nezabrání jít na pivo i když jsem nic nenapsal a neodpracoval :f_rolleyes:
    • KillerFishes
      KillerFishes
      Bronz
      Registrace: 11.07.2010 Příspěvky: 2,313
      karisek původně napsal