BLOG: Cesta za nezávislostí

• killtillter
      killtillter
      Bronz
      Registrace: 26.05.2013 Příspěvky: 569
      Nejprve bych se rád představil, jmenuji se Kirill a studuji prvním rokem práva na MU. Pokeru se věnuji aktivněji okolo roku, ale zatím žádné valné výsledky. Byl jsem myslím jednou třicáty nebo tak nějak v polské pokerové tour v Pardubkách, kde jsem vylítl po all inu na turnu s nuts straight do dvou párů :D . Mojí profilovou disciplínou je ale cash game. Momentálně hraji, po návratu ze zkouškového NL10, ale zatím ne moc úspěšně.

Blog jsem založil asi hlavně proto, že to mají všichni :D :D . Nemám pocit, že by mi nestačila motivace nebo něco podobného. Možná bych potřeboval lépe strukturovat den a zvýšit tak svoji efektivitu, ale na tom už pracuji i tak. Mojí hlavní motivací v pokeru je nezávislost a svoboda kterou přináší. Není mým cílem živit se pokerem celý život, ale jen budoucích pár let. A hlavně získat finanční nezávislost.

Nyní budu mít až do konce záři volno a do té doby chci věnovat pokeru mnoho času. Cíl je, na konci září být alespoň částečně připraven shotovat NL50.

Asi by se slušelo sem hodit nějaký graf, jak na tom nyní jsem a i když se za něj stydím, tak to udělám :D

Toto jsou handy za poslední měsíc. S výsledkem nejsem spokojený, ale na tom zamakám.
      Takže cíle na příští měsíc:
      -odehrát denně 2500 hand
      - věnovat denně minimálně 1,5 hodiny na výuku
      - postnout 30 hand k posouzení (víc mi mohuže můj zlatý status nepovolí :D )
      - nahrát 270 eur raku
      -účastnit se každého Katriho coachingu a jiných ruskojazyčných coachingů
      -zplusovat NL10

to by myslím pro začátek stačilo :D
  • 6 odpovědí
    • karisek
      karisek
      Moderátor
      Moderátor
      Registrace: 31.05.2012 Příspěvky: 3,153
      Další brněnský student. :f_drink: Už si v naší pokerové skupině na FB?

Jinak tě musím zklamat, ale tvůj status ti nedovolí více než 20 hand nikoli 30.
    • killtillter
      killtillter