[Blog] "Je čerstvá... Není čerstvá... Zdovolením, rád bych prošel."

• Lahmen
      Lahmen
      Bronz
      Registrace: 16.07.2013 Příspěvky: 63
      Ahoj.
      Rád bych přivítal všechny, kdo budou číst tenhle žáživně nězaživnej blog o ničem. Mé jméno je Petr, je mi 20 let a pocházím z Jížní Moravy a poker jsem se už v minulosti lehce zajímal. Už jsem působil minimálně i na PSGY foru, ale dá se říct, že jsem tu úplnej nováček.
      Jelikož se nyní nacházím už půl roku v Anglii, musel jsem si dát od pokeru pohov kvůli jiným prioritám, což pro mě byla práce na mé angličtině a další věci spojené s cestováním. V minulosti jsem neudělal žádné extra velké pokroky, kterými by se dalo vychloubat. Ale vytvořil jsem si nějaké teoretické základy, které bych si chtěl teď co nejrychleji zopakovat a v budoucnu je začít rozšiřovat o další potřebnou teorii a zábavnou praxi.

Tento blog jsem založil hlavně kvůli lepšímu začlenění do pokerové komunity a své osobní motivaci. Doufám, že tu najdu dobrou oporu ve složitějších časech, které v budoucnu určitě přijdou a pomoc se zahnáním nežádoucích myšlenek o tom, že se na poker vykašlu.

Blog se budu snažit aktualizovat minimálně jednou týdně. Budu se sem snažit psát nějaké pokroky, nové a (ne)dosažené cíle co nejčastěji to půjde. Ale jelikož času není mnoho a navíc se za pár týdnů vracím opět do ČR, takže ho bude ještě míň, nemůžu teď slíbit nějakou velkou aktivitu. Najdete tady všechny moje vytyčené dlouhodobé a krátkodobé cíle, úspěchy, neúspěchy, výhry, prohry, odkazy na studijní materiály které mám již prostudované, kterými se budu zajímat a podle kterých budu budovat svojí strategii. Neváhejte komentovat, kritizovat, doporučovat atd. Ať už to bude cokoliv, budu vděčný za každý post. Ale teď už ke konkrétním věcem. :f_thumbsup: :f_thumbsup:
  • 12 odpovědí
    • Lahmen
      Lahmen
      Bronz
      Let´s start! :s_drink:

Týden 0

Pokerová herna: Pokerstars
      Limit a herní styl: [SH] NL2 Zoom Cash Games 6-max