Ahoj

Jmenuju se Pavel a jsem velkým pokerovým fanouškem a hráčem.Rozhodl jsem se založit blog nejen proto,že je podmínkou pro přihlášení k bankroll challenge,ale hlavně to vidím jako skvělou motivační cestu postupování v "pokerovým žebříčku" výše a jako dobrou motivační věc pro život.Rád si přečtu veškeré vaše komentáře,ať už ty kladné anebo kritické =) .

:2c: Něco málo o mně,pro začátek.
Je mi 20 let,o pokeru jsem se poprvé doslechl v 16 letech od svého kamaráda,který je pokerovým profi hráčem.Při prvním setkání s pokerem jsem žil v názoru "české populační neznalosti",že poker je gambling,gambling a nic než gambling který se drží v jedné ruce s herními automaty a v druhé s ruletou :f_o: . .Při bližším sblížení s hrou jsem ale zjistil,že pravda je někde jinde.Moměntálně bydlím v Olomouci,kde studuju práva.Mezi mé koníčky patří fotbal,squash,filmy,literatura,party a elektronická hudba a v neposlední řaďě samozřejmě poker :f_biggrin:

:3c: Pokerové začátky.
Poker jsem poprvé začal hrát letos v lednu,hrál jsem na William Hill,ale nebylo to žádná sláva .Na jaře přišla maturita,přijímačky na vysokou a spoustu jiných "žroutů času",tak jsem na poker na čas zapoměl.Znovu přisednout za pokerové stoly jsme se rozhodl letos v Červnu.Poprvé jsem si otevřel účet na Netbetu,kde jsem vyhrál přibližně 30USD,ale byl zde slabý traffic,takže jsem se rozhodl přejít na 888 poker.Zde jsem se postupně dostal z NL2 na NL6,což je takový mezilimit na 888 mezi NL4 a NL10.Věnuju se pouze Fullringu.Můj aktuální bankroll činí 208USD.

:4c: Cíle.

Momentálně beru poker jako koníček,který má dobrý potenciál do budoucna.Protože ale u kamaráda můžu vidět kam se až v pokeru dostal,tak vím,že v pokeru není nic nemožné,pro pokerového začátečníka,který tomu věnuje úsilí nemusí být žádný limit překážkou,tak si nekladu žádné ustálené cíle.V nejbližší době je cíl NL25,což ale v žádném případě neznamená že je to cíl konečný :f_cool:

:5c: Nejbližší požadavky na sebe.

-Dostat se na NL10