blog: MTT/SNG nolifer

• dohodys
      dohodys
      Bronz
      Registrace: 25.07.2013 Příspěvky: 28
      zdravim zdejší komunitu,

Jmenuju se Hoang Tomáš a je mi 19. Momentálně studuju v Praze Vysokou školu ČVÚT.
      Poker hraju asi 3roky, začínal jsem v hospodě za 100Kč a v týden po svých 18tinách jsem seděl poprvé v casinu.
      Hrál jsem převážně živé turnaje v domovské Ostravě v místním casinu Kartáč kde jsem občas něco vyhrál. Největší trefu jsem si ale nechal na závěr své ostravské štace, kdy jsem jen pár dní před odjezdem dealnul cartáčovský milion asi za 100k. V praze jsem měl bohužel kasina poněkud z ruky, proto jsem se rozhodl vydat cestou těžžší, a to onlinem. Začal jsem hrát 2.5 180ky kdy jsem projel jedno video od maxtereho po prvních dvou měsících jsem byl lehce v plusu a pak prisla mensi trefa. Peníze jsem investoval do PT4 a koupil jsem si 5hodin coachingu( za 3měsíce jsem využil 3hodiny coachingu:D DDD obv kvůli zkouškám) pomalu jsem se zkoušel přesouvat na vysněné 3rka začátkem roku 2016 přišel velký boost v podobě 2.místa v big44. Díky tomu jsem se s poměrně save rollem se mohl usadit na 3rkách a 8/15kách. Po konci zkouškového jsem se s velkou chutí vrátil zpět, ale rychle jsem se musel posadit na zadek jelikož jsem dostal swing za 4k amerických. Vzal jsem si tedy další 2hodiny coachingu a pár dní na to jsem nejen zavřel swing ale zatím svojí životní trefou v big55 se hodil do zelených čísel.

momentálně hraju pod nickem KKsuckAA a chtěl bych zde aspon 1týdně přispívat pokud mi to čas dovolí.
  • 44 odpovědí
    • pLAYERsjsk
      pLAYERsjsk
      Platina
      Registrace: 20.04.2009 Příspěvky: 3,334
      ahoj, ake robis net expected bb won per 100 hands na mtts?
    • dohodys
      dohodys
      Bronz
      cau vubec nevim asi se to da dohledat v PT4 ale mam novy pt4 a nepretahoval sem HH.
      jinak jak se tu postuji screeny? díky.
    • alpinko
      alpinko
      Bronz
      Registrace: 26.12.2010 Příspěvky: 820