NL zoom NL2-? a zkouška tak nějak předělat sám sebe

• eneabeats
      eneabeats
      Bronz
      Registrace: 18.11.2011 Příspěvky: 140
      Zdar lidi,

zkouším si sem založit nějaký blog o pokeru a tak, nějaký už jsem si založil před pár lety, ale stálo to všechno za -----.. nějaký čas jsem poker vůbec nehrál a chtěl bych se k tomu vrátit a začít zase hrát. Musel jsem kvuli naší ------- vládě složitě ověřovat na poště, kde to trvalo skoro hodinu, protože očividně lidi na přepážkách vědí pěkný prd.

Jinak jmenuji se Michal a je mi 24 let. Doteď jsem studoval ČZU, ale tak nějak jsem zjistil (sice až po 3. letech ), že mě obor který studuji vubec nezajíma. No každopádně jsem dost línej člověk a musím se dost do věcí bičovat, což mi tedy moc nejde.

Jak jsem už říkal, tak tu pár pokusů v pokeru už bylo, ale většinou to zkočilo pár prohrama a pak přesunutí na ruletu a prohrání zbytku rollu, takže vážně super :f_drink: ... No každopádně dost tiltuju, takže s tím budu muset něco dělat. (ještě nevím co ??). každopádně jsem se rozhodl hrát zoom a začnu na NL2, až budu mít prostředky na vyšší, tak přejdu na vyšší. (no uvidím, jak dlouho mi tydle keci, co tu píšu vydrží :f_thumbsup: )

Hraju na pokerstars, no vlastně, kde ted hrat taky jinde žejo.
  • 5 odpovědí
    • eneabeats
      eneabeats
      Bronz
      Dneska jsem započal tyhle keci a začal hrát. odehrál jsem skoro 500 hand na 2 stolech 6max NL2. Prohrál jsem tak 4-5USD uplně nesmyslným přihaozváním, i když jsem vlastně věděl, že prohraju:f_frown: , no prostě nesmysl, vlastně ani nevím, proč to dělám.. Každopádně mi přišlo pole dost slabý, na to že jsem hodně dlouho nehrál. Očividně to hrajou jen hráči pro zábavu, nebo aspoň mi to tak připadalo.

přihazuju graf za dnešek. Jelikož hraju na macu, tak jsem si stáhl free 30ti denního copilota, až mi zkončí, tak nevím co budu dělat :f_biggrin:

zatím zdar :f_cool:
    • PuppyOnTilt
      PuppyOnTilt
      Bronz
      Registrace: 01.03.2008 Příspěvky: 91